dinsdag 19 mei 2009

Logboek DEEL 7

LEES A.U.B. VANAF ...DEEL 1

Hoi....

Daar ben ik weer...ja.. ja...nog steeds over mijn muziekproject (vanaf 2006): "De verdronken dorpen in de Dollard"...De buurman bracht mij een krantenartikeltje over een cultuurbutterfhart ergens in september op de Eems. Het onderwerp is "De verdronken dorpen van de Dollard," dus de verdronken dorpen zijn nog niet vergeten en het onderwerp zal nog wel vaker ter tonele verschijnen. Ik heb direct contact opgenomen met de organisatie en vertelde over mijn 5 tal boekjes over dit onderwerp. Ik kreeg een mailtje terug met de lovende woorden "Leuk onderwerp." We zullen het bekijken of we er wat mee kunnen tijdens zo'n bootreis.

In de cultuurplannen staat over het stimuleren en continueren van het netwerken. De beide muziekscholen, Ivak en muziekschool Oost groningen hebben nog niet gereageerd op mijn verzoek van j.l. 29 januari. Het netwerken wil nog niet zo vlotten en zelfs een fatsoenlijk gesprekje zit er nog niet in. Ondertussen ga ik maar weer rustig door want ik geloof in mijn werk en het ei moet toch wel eens een keer uitkomen.

Oh...er zit al een barst in het ei....Kunststation C mailde...Sorry Hoekman het is blijven liggen maar we kunnen het project opnemen in onze catalogus voor de scholen. Ga naar de dichtsbijzijnde Bibliotheek en die regelen de rest. De directie van de Bib moest er aan te pas komen want men snapte het niet...of misschien toch.?..ze moesten er over bellen ..."U krijgt bericht meneer Hoekman" was het antwoord.

Oh...er zit nog een barst in het ei....Een zangkoor uit Bellingwolde belde en het netwerken gaat nu ineens vanzelf. Ik vertelde over mijn muziekproject en zie...enthousiasme barste los en ik ga 8 juni een voorspeelavond houden voor het koor.

Lees hoeveel subsidiegeld er uitgegeven is voor projecten Oost Groningen.
http://www.regionalecultuurplannen.nl/oostgroningen/Projecten/AfgerondeProjecten.aspx
Volgende keer weer verder.
De volhouder en via http://www.ponyhoefsmid.nl/ kun je linken naar sites over dit onderwerp.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten