vrijdag 17 september 2010

Logboek deel 34

Het is nu 17 september 2010 en ik kruip maar weer eens in de pen, zoals ze dat noemen. We hebben deze week een optreden gehad in het bejaarden tehuis in Delfzijl.
Man...man...wat een gebouw incl. restaurant...geweldig.

We doen de voorstelling nu zonder zangeres, ze heeft het te druk en er ook geen zin meer in. Ik denk dat het te oudbollig is voor een jong mens.
Ik heb dus besloten alleen met Klaas Paapst verder te gaan en ook niet meer andere zangers te benaderen. Ik wacht op mijn nieuwe harmonizer en verwacht veel van dit apparaatje. Je zingt dan de eerste stem en dit apparaat pikt de harmoniƫn van het keyboard en plaats dit boven of onder de zangstem, je kunt dan nog kiezen of je een vrouwen of mannen-stem wilt hebben. Op Youtube is dit te bewonderen: hopelijk werkt de link anders kijk maar even bij het kanaal van John Hoekman en onder favorieten staat de video.

Mijn kanaal is:

Het dagblad vh Noorden heeft me benaderd en volgende week komt er dan een stukje over mijn project in de krant.De afgelopen voorstelling was een succes en dat geeft een fijn gevoel...enorme interactie met het publiek en ik stond versteld hoeveel Groninger oude uitdrukkingen de mensen wisten...geweldig. Muike Trui was der ook...nou en wat betekent nu...muike...Ja riep een vrouw...dat zei mijn moeder altijd. Er waren ook mensen die begonnen even te huilen...want ja...hun vroeger tijd
kwam weer helemaal boven.

Nou..dit was het weer.
Groetjes John.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten