dinsdag 9 juni 2009

Logboek DEEL 9

Moi apmoal,

De aangewezen persoon voor cultuur in Bellingwedde is de heer den Hollander. Ik stuurde hem een mailtje en tevens een uitnodiging om mijn voorspeelavond bij te wonen van 8/6/09 in Bellingwolde. Nadrukkelijk vroeg ik om samenwerking, omdat in de cultuurnota staat dat de ambtenaren hun organisatorisch vermogen moeten inzetten (12x op 5 bladzijden) o.a. om het netwerken te bevorderen. Maar...helaas...hoe ook anders....geen Hollander. Ik hoor ook niets meer van kunstation C en ook niets van de muziekscholen.
Vanmorgen heb ik een mailtje gestuurd naar het provinciehuis (trouwens mijn toeverlaat mevr. Antonis van cultuur) en haar antwoord (direct) was dat den Hollander het waarschijndelijk druk heeft met het museum.
Ik hoorde van het koor aldaar dat sinds zijn komst het museum niet meer het museum was als voorheen gerund door twee vrijwilligers en dat ze betwijfelen of Hollander wel weet dat er een koor is in Bellingwolde.

Moi รจ
John Hoekman.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten