vrijdag 28 augustus 2009

Logboek deel 12 vervolg 1

Moi apmoal

Het vervolg op deel 12
Zoals ik al schreef zaten we in de luxe kamer van de burgemeester en werden bediend door de bediende. Ik dacht even aan Adje Addinga de grote leider(middeleeuwen) die ongeveer in dezelfde luxe moet geleefd hebben in zijn borg tegenover het gemeentehuis. Het uitzicht en de rust is bijna niet op schrift te zetten. Door deze sprookjesachtige indrukken kwam ik al gauw in dromenland terecht en heb ik niet veel meegekregen van het gesprek, of de burgemeester was niet boeiend genoeg en het laatste heeft er zeker toe bijgedragen. Ik was aan de beurt om mijn cultuur-project uit de doeken te doen en begon voor te lezen, want voor de duidelijkheid staat alles op schrift, gerectiviseerd door een advocaat (een vriend) en over onduidelijkheden kon de burgemeester dus niet vallen. Toen ik klaar was keek ik hem aan en de burgemeester dacht na...dacht na...en zij: "Het is breed" en nam een zijweg dat er meerdere mensen waren met goede ideën en je eigenlijk deze ideën moest bundelen. Ik antwoordde direct dat ik zeker bereid ben hier aan mee te werken, maar wanneer gebeurd er iets...niets dus...alleen maar woorden. (wordt vervolgd)

Moi è
John Hoekman
Op http://www.ponyhoefsmid/ kun je linken naar sites met informatie over het muziek-project.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten