vrijdag 30 januari 2009

Logboek DEEL 4



DEEL 4
Hoi,
16 november 2006,
Mijn logboek per post naar het provinciehuis.
20 november,
De telefoon rinkelde...en tot mijn verbazing de ambtenaar zelf en op een vriendelijke toon. Ze vroeg of een gesprek nog mogelijk was. Maar...ja natuurlijk... was mijn antwoord.

25 november,
De telefoon rinkelde en de theaterwerkplaats-meneer was voor de telefoon en vroeg hoe het met mij ging, maar ja...natuurlijk goed.
Ik deelde hem mee dat ik eerst het gesprek op het provinciehuis wou afwachten en hij zou dan weer bellen, echter nooit meer iets gehoord.

4 december,
Mijn bezoek op het provinciehuis.
Allereerst de verontschuldiging en het had niet zo moeten lopen. Nog een keer werd mij uitgelegd dat mijn stukken niet duidelijk waren, waarop ik antwoordde: "Vele mensen vinden het wel duidelijk en hoe zou het dan wel moeten." Ja...ja...het staat er wel maar het moet toch net ietsjes anders en ze suggereerden aan het einde van het gesprek dat er ook nog andere fondsen zijn waar iets te halen valt. Dat viel bij mij een beetje raar in het keelgaatje waarop ik het gesprek op een nette manier heb be-eindigt
Een idee en een aanmelding om deel te nemen aan een netwerkgroep
kunnen ze niets mee er moet tenminste een begroting bij en inmiddels was dat al geschied, maar waarom moest ik eigenlijk komen, werd ik weer bij het neusje genomen?

Ik dacht hiermee sluit ik ook dit logboek, maar er deden zich nieuwe ontwikkelingen voor om het toch weer op te pakken.

Ergens in december bracht ik een bezoekje aan de geschiedenis huppeldepup om mijn stukken te halen. Het lag op de keukentafel want ze hadden het de dag ervoor nog bekeken en vonden het een leuk plan en ze hadden tevens mij uitgekozen om met hun voorstelling mee te werken. Ik zou het thema binnen een week krijgen. (Ik moet het anno 2009 nog krijgen.) Ik sprak nog over mijn teleurstellingen waarop werd geantwoord : Als er 1 verwarrend is dan is dat wel de ambtenaar van het provinciehuis en er viel zelfs het woord maffia. Conclusie was...weer met een kluitje in het riet.
Tot de volgende keer in DEEL 5
Dit was John Hoekman, Dollard Muziek, Woldendorp.

Via deze site khttp://www.regionalecultuurplannen.nl/oostgroningen/Projecten/AfgerondeProjecten.aspxun je lezen waar en hoeveel subsidiegeld verdeeld is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten